Často kladené otázky

Kdy dostanu svoji objednávku?

Vaše objednávka bude zpracována do 1 - 2 pracovních dnů po jejím přijetí (v případě platby dobírkou),

případně ve stejném termínu po přijetí platby (v případě platby předem).

V případě osobního vyzvednutí obdržíte informační e-mail s výzvou.

V případě předání kurýrovi bude doručena do 2-3 pracovních dní. Od společnosti Geis obdržíte e-mail se sledovacím

číslem vaší zásilky. 

Termíny doručení jsou orientační, při velké vytíženosti fanshopu nebo kurýrní služby se může doba dodání prodloužit. 

NÁŠ TIP! V popisu každého produktu najdete informace o dostupnosti produktu nebo o době jeho výroby.


 

Kdy dostanu produkt na objednávku?

Každý takový produkt je vyráběn unikátně a výroba takového produktu trvá standardně 20 dní

NÁŠ TIP! Zkontrolujte si pečlivě vybranou velikost dresu dle velikostní tabulky přiložené v galerii produktu. 


 

Jak můžu objednávku zaplatit?

Objednávku můžete uhradit:

  • online platební kartou
  • bankovním převodem na náš účet
  • dobírkou při převzetí zboží
  • službou Paypal v případě zaslání objednávky do zahraničí

Kompletní informace o možnostech a cenách platby najdete v patičce našeho webu.

NÁŠ TIP! Platba on-line platební kartou je nejrychlejší a nejpohodlnější způsob platby objednávky. V případě, že se platba z jakéhokoliv důvodu nezdařila, maximálně do následujícího pracovního dne od nás obdržíte e-mail s bankovními informacemi k platbě objednávky. 


 

Co když si vyberu špatně?

Nic se neděje. Všechny vaše nepersonalizované objednávky můžete zdarma vyměnit nebo vrátit, a to do 14 dnů od přijetí objednávky. Více informací a postup vrácení najdete v patičce našeho webu.

NÁŠ TIP! Pokud si nejste jistí dárkem, využijte dárkové poukazy z nabídky.


 

Jak koupit a využít on-line dárkový poukaz?

V našem e-shopu si můžete zakoupit dárkové poukazy v hodnotě 500 Kč a 1000 Kč.

 

NÁŠ TIP! Na jeden nákup na e-shopu můžete uplatnit pouze jeden dárkový kupon. Dárkové kupony nelze uplatnit na charitativní produkty, tiskoviny a komisní zboží - pro více informací nás kontaktujte.


 

Proč musím některé produkty platit předem?

Vybrané produkty našeho e-shopu (jako personalizované produkty, produkty na objednávku atd.) je možné platit pouze předem a nikoliv na dobírku. Důvodem je personalizace produktu.

NÁŠ TIP! Platba předem je zcela bezpečný způsob úhrady objednávky, při kterém nehrozí žádné zneužití vašich údajů. Pokud objednáváte poprvé a nejste si jisti výběrem produktů, neváhejte nás kontaktovat.


 

Jakou velikost si mám vybrat?

U každého produktu najdete v galerii produktu velikostní tabulku. Dle té můžete určit správnou velikost vašeho trička, mikiny, tepláků či jiného textilu.

V případě dalších dotazů k produktu nás kontaktujte. 

NÁŠ TIP! Každý produkt (například každé tričko, každá mikina atd.) má svůj vlastní rozměr. Znamená to, že velikostní tabulky nejsou univerzální. Proto si raději vždy u každého produktu překontrolujte jeho rozměry.


 

Co když není moje velikost / barva vybraného produktu v nabídce?

Napište nám na e-mail nebo zavolejte. Zkusíme se podívat, zda nemáme poslední kus přímo na prodejně a případně se domluvit na objednávce.

NÁŠ TIP! Chybějící velikosti vám nedokážeme zaručit, proto s nákupem ve fanshopu neotálejte. 


 

Chybí vám ve fanshopu nějaký produkt?

Je něco, co vám ve Fanshopu chybí? Produkt, který už není skladem nebo máte nápad na nový design? Napište nám e-mail nebo nám zavolejte. Zjistíme dostupnost produktu či se podíváme na váš návrh.

NÁŠ TIP! Chybí vám ve fanshopu běžně dostupný suvenýr, který jste ještě před týdnem viděli? Ozvěte se nám. V případě doobjednávky produktu vám dáme vědět přibližný termín opětovného dodání na prodejnu. 


Jak uplatnit promoakci nebo dárek k nákupu?

Na našem e-shopu se můžete setkat s různými promoakcemi jako doprava zdarma, akce 1+1 zdarma, dárek k nákupu atp.. Vždy sledujte konkrétní informace na bannerech nebo přímo v popisu uvedených produktů.

Akce doprava zdarma - při dosažení částky nákupu uvedené v podmínkách akce a doprava automaticky nezapočítává do ceny objednávky. 

Akce 1 + 1 zdarma - druhý produkt dostanete automaticky zdarma (tzn. neuvidíte jej během objednávky), v případě potřeby napište do poznámky objednávky velikost nebo variantu produktu zdarma.

Akce dárek k nákupu - v případě akce dárku k nákupu vám bude dárek zaslán automaticky při dosažení podmínek uvedených v rámci podmínek akce. Dárek neuvidíte přímo při vytváření objednávky.

V případě nejasností nás kdykoliv kontaktujte.

NÁŠ TIP! Pokud máte slevový kód, napište jej přímo v košíku do určeného políčka. Pozor, je třeba rozlišovat velká a malá písmena. Při procentuální slevě na nákup jsou všechna písmena velká. 


 

Jak můžu fanshop kontaktovat?

Fanshop můžete kontaktovat telefonicky na čísle +420 466 530 017 - pouze v otevírací době fanshopu.

Pokud se nemůžete dovolat je pravděpodobné, že právě obsluhujeme zákazníky na prodejně. Prosím, obraťte se na nás e-mailem fanshop@cbf.cz